Tu pracują Twoje pieniądze

Dotarcie do nowych segmentów konsumentów, umasowienie marki.
XTB to jeden z największych na świecie brokerów Forex i CFD notowany na giełdzie i obecny na ponad 12 rynkach.
W 2024 kiedy MediaContext zaczęło współpracę z XTB, rozpoczął się proces repozycjonowania rynkowego marki. Z aplikacji dla aktywnych inwestorów w jednen z najnowocześniejszych hubów finansowych.
Taki piwot strategiczny wymagał sukcesywnego i efektywnego działania na kilku obszarach:
- Rozszerzania grupy potencjalnych klientów o osoby, które jeszcze nie inwestują, ale rozważają to w njbliższej przyszłości
 - Komunikowania różnych produtktów w celu dotarcia do szerkiej grupy odbiorców
 - Budowanie wizerunku marki poprzez wykorzystanie wiarygodności clebryty, ale również precyzyjny dobór mediów
 - Budowanie zaufania do marki, co w przypadku produktów finansowych jest kluczowym czynnikiem
 
Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu
Kampania TV
Zmiana strategii kampanii telewizyjnych, zaczynając od redefinicji grupy docelowej, czy wyznaczeniu nowych KPI gwarantujących marce odpowiednią "widoczność" w telewizji.
Wsparcie w radio
Mimo, że klient początkowo nie był zainteresowany kampanią radiową udało się nam go przekonać do tego rozwiązania, co przyniosło bardzo wymierne efekty. Zastosowanie połączenia sponsoringu oraz dedykowanych długich form takich jak rozmowa z ekspertem oraz ogłoszenia płatne, pozwoliło z jednej strony na zbudowanie szerokiego zasięgu kampanii przy jednoczesnym budowaniu zaufania do marki i produktów klienta.
Outdoor
Obecnie XTB jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek "na ulicy".
Zobacz, co razem osiągnęliśmy
kontaktów w TV
wyemitowanych spotów telewizyjnych
kontaktów reklamowych w radio
indywidualnie dobranych lokalizacji outdoorowych

