Kampania promująca rowery marki STORM
STORM to jedna z wiodących polskich marek zajmująca się produkcją i montażem rowerów. Marka powstała w 2015 roku i dziś jest jednym z liderów sprzedaży na polskim rynku.

Połączenie działań wizerunkowych i produktowych
Pierwsza kampanią wizerunkową pod hasłem “Wyrusz w swoją drogę”, której bohaterami są Ambasadorzy marki - Robert i Anna Lewandowscy.
Zadaniem agencji było:
- zwiększenie rozpoznawalności marki
- dotarcie z informacją o produktach do szerokiego grona odbiorców
W tym celu zaproponowaliśmy zasięgowe dotarcie do klienta indywidualnego i zaprezentowanie mu szerokiego portfolio rowerów, dopasowanego do potrzeb zarówno kobiet, mężczyzn, jak i dzieci.
See what we've done to achieve the goal
Wizerunek
W kampanii postawiliśmy na wizerunkowe, dobrze widoczne formaty na rozmaitych placementach. Po pierwsze, skupiliśmy się na działaniach, które pokazały walory marki – tu np. social media, spoty video na YouTube, reklama wizerunkowa na OLX, czy szeroka kampania bannerowa targetowana w oparciu o segmenty behawioralne.
Zaangażowanie
Ponieważ zależało nam również na zaangażowaniu użytkowników. Przykładami formatów angażujących był m.in. format rich media przypominający interfejs Tindera. Użytkownik mógł odrzucić lub polubić odpowiedni dla siebie model roweru i po przekliku sprawdzić jego specyfikację. Udało się stworzyć również angażujący Expand Premium z video, gdzie użytkownicy wybierali czy wolą miejską dżunglę, czy może bezdroża. W zależności od wyboru serwowany był odpowiedni do tego sprzęt.
Sponsoring TV
Zadaniem kampanii telewizyjnej było przypomnienie grupie celowej o marce. Dlatego zdecydowaliśmy się na sponsoring, dzięki czemu mogliśmy skuteczniej i efektywniej budować świadomość, a obecność ambasadorów marki w okresie przed Mistrzostwami Świata pomogła zwiększyć uwagę widzów na spotach.
See what we've achieved together
wygenerowanych kontaktów reklamowych w Internecie
obejrzeń spotów reklamowych
kliknięć w materiały reklamowe
kontaktów w TV


